=)

Hejsanhoppsan! Nu har jag äntligen lite ledig tid :) Har varit i skolan idag som vanligt, och slutade kl 2. Efter det stack jag och älskling och handlade, min mamma ville också inom affären så hon var också med! (: Vi handlade hem en hel del, men vi ska endå storhandla sen en dag, kom iallafall på middag idag, och det blir korvstroganoff som älskling är jätte duktig på. När vi väl hade handlat klart så åkte vi först och lämnade av mamma hos sig och sen åkte vi hem och krängde någon macka sen gick vi ut ett tag därefter och har promenerat, och nu är vi hemma igen! =) Synd dock att vädret inte är så fint idag, halv mörka moln och blåsigt. Men jag gav mig inte, jag SKULLE ut endå! :) Som man säger - det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder! haha! Man kan ju inte ge upp sin träning eller rutin bara för att det småregnar och blåser ute? Däremot om det hade varit storm och regn, hade jag stannat inne och gjort något annat som träning istället. Att gå ut och gå varje dag är faktiskt väldigt skönt och man sover gott på kvällen! Men då ska man gå en bra bit också, sen så känner man sig piggare och kryare också. Det är fantastiskt att promenera! =) hahah.. Och sen kör jag då på 50-100 sit-ups varannan dag, så magen får vila också. Det känns iallafall jätte bra och jag har äntligen hittat något som passar mig. Även om andra saker har också varit min favoritträning så känns denna väldigt enkel och bra. Hade även velat skaffa mig en cykel då både jag och älskling älskar att cykla. För det är också jätte bra! Speciellt för benen.


Förut kickade jag och älskling fotboll för att hålla kroppen igång. (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0