Får bli såhär så länge.

Eftersom jag inte har någon super ny bild på mig, så behöll jag dem gamla bilderna som jag hade till header förut och ändrade just bara färgen runt och även bakgrundsfärgen till ljusrosa, jag blev jätte nöjd iallafall. :) Men som sagt, så fort jag blir fotad med en bra kamera och så, då blir det ändring =) Just nu sitter både jag och älskling och slappar framför varsin data, när vi kom hem innan så trodde vi att vi skulle äntligen ta det lugnt, men nejdå! Vi började sopa och göra fin vår lilla uteplats istället, haha! Vi ska även få tag på utemöbler och sådant. Så man kan sitta här ute och grilla, så himla mysigt! =)

Imorgon är det skola igen, vilket är faktiskt kul! Jag trivs bara mer och mer i skolan nu för jag tänker väl att snart är det slut och då kanske man saknar tillbaka till skoltiden, sen inte bara det. Nu pratas det så mycket om studenten och sådant, så det är så himla kul att planera och allt det andra som hör till. Men jag har fortfarande inte hittat ett par skor, haha! Måste titta in i några affärer imorgon! MÅSTE!

Nu ska jag göra lite annat innan vi ska gå och lägga oss. Hörs imorgon! PUSS <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0