Hej.

Idag har vår ena hankatt Lazee kastrerats, så den stackarn går runt här med en tratt på huvudet och vinglar omkring. Tycker så synd om honom, men klappar och pratar med honom hela tiden iaf :) Jag har även städat hela lägenheten, både dammsugat och tvättat golven. Damma får jag göra imorgon, för jag är helt slut, haha! Absolut ingen kondis what so ever. Älskling gjorde middag medans jag städade så det var ju bra, hehe. Det blev korvstroganoff, ris och grönsaker, mums!
Ligger just nu och myser med Manni som ligger i mitt knä, han är så söt så. Finns nog ingen goare katt än honom, även om Lazee och Mischa även är sjukt söta och underbara, så finns det inget bättre än att mysa med lilla Manni. Lazee ligger mer hos älskling och myser med honom, Mischa är den katten som är mest för sig själv och kommer aldrig och myser med oss, förr gjorde hon det. Men inte nu längre. Det är väldigt synd men ja, dem förändras precis som alla andra.


Här ligger dem alla tre. (: Manni, Lazee och Mischa. Denna bild togs för 2-3 dagar sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0