Mysfredag.

Igår hade jag och älskling mysfredag, kollade på serien 2 and ½ men och åt godis. Jätte mysigt hade vi, hehe. Idag ska vi bara ta det lugnt, precis som igår. Eftersom jag mådde illa hela dagen igår, så känner jag att jag vill ta det lugna hela helgen så jag inte blir dåligare. För jag kan inte vara hemma från skolan, jag har så mycket att göra.
Har ni någonsin köpt något från Tradera? det har jag iaf, och fan vad besviken man blir på vissa. När man får hem sakerna så är det antingen halft trasigt eller så är det något annat. Sjukt störigt är det. Även om det är hela nya saker, eller bara "använt en gång" grejer så är det endå något som är fel. Stör mig på det. Kan inte folk bara vara ärliga när dem säljer? Och sen inte bara det, när man hör av sig till vissa säljare så är de otrevliga som fan tillbaka. Men det har hänt att vissa har varit jätte trevliga och då är det kul att köra en affär med dem, men sen resten blää! Haha!
Hatar också vissa såna här saker som är bluff grejer, visserligen köper jag inte det. Men endå. Te x tejpa upp brösten med sån tejp så du får värsta push up'en och några tights som håller in all fett på kroppen så du går både ner i vikt och får en slimmare kropp, ej ja right? bara bluff!!
Vet folk som köpt många såna grejer på Tradera, och det funkar inte!
Iallfall, nu orkar jag inte skriva mer om det.

KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0