Nelly.

Fick hem mina kläder idag från Nelly, blev jätte nöjd med legginsen och tubtoppen, men inte tiger linnet.
Det ser ut att vara spräckt överallt, och när jag skulle ta på det så var det jätte trångt fast att det var en stl S/M så den stämde verkligen inte överens med storleken. Så jag returnerade den direkt! Ska snart gå till postbrevlådan och lägga i paketet. Tar nog en liten extra runda så man rör på fläsket litagranna haha! Var hemma från skolan idag eftersom min huvudvärk vill inte ge sig, samt att jag mår illa ibland. Så tyckte det var lika bra att stanna hemma och vila upp sig nu över helgen så man mår bättre på måndag. :) Senare ikväll ska jag och älskling göra middag och bara mysa. :)

Nej, nu ska jag ta på mig rejält med kläder så jag inte blir sjukare, haha! POSS!


Detta linnet fick åka tillbaka till Nelly tyvärr, men gud så snygg den var!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0