SOL.

Sitter just nu hemma hos mina föräldrar, fast ja, det är bara jag och mamma som är här inne, för min pappa och Billy är ute. Hehe =) Men så fort dem är klara med det dem håller på med så ska jag och Billy ut och gå en lång promenad precis som igår, så himla skönt i detta fina vädret. Samt att man vill röra på fläsket ;) höhö! Annars blir det bara en helt vanlig slappe söndag, skolan imorgon och även resten utav veckan. Sen är april månad slut, och sen är det MAJ! Wiie, tiden går fort till sommaren och det gillas. Sen när det väl blir sommar så kan tiden stanna tycker jag faktiskt. Vill inte att sommaren ska bara rusa förbi, speciellt inte när man har längtat som ett a s efter den.
Nu när jag väl är med mamma så ska vi nog disskutera lite om min student, te x festen och vilka som ska bjudas, vilken tid osv. Haha, jag måste även berätta en liten rolig sak, jag har skrivit tidigare att jag inte har hittat ett par studentskor ännu, och inatt drömde jag att jag fortfarande inte hade hittat ett par så jag sprang runt som en idiot och försökte hitta ett par, hahah! Och jag vill verkligen inte att det ska bli så i verkligheten, så jag måste verkligen hitta ett par skor NU. Hjäääälp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0