Sun-day!

Ja, det stämmer idag är det sunday och det är en sunny day! haha! =)
Det var molnigt som attan imorse, men nu har molnen brytits upp och solen har dykt fram! Det gillar jag skarpt, gör inte du? Har precis kommit hem iaf, skulle in till en väldigt bra sminkbutik som heter Mattas idag, för att en som jobbade där skulle lägga lite olika foundations och sånt på mig. För jag ville hitta någon som var perfekt till mig, och att jag inte vill spendera massa pengar på dåliga foundations och puder. Så hon provade lite allt möjligt på mig, Cliniques puder, som var väldigt täckande i sig, sen Diors concealer tror jag det var, ja, det var en massa iaf! Och även om prisskillnaden mellan dem produkterna till te x Isa Dora, eller Max Factor, så tyckte jag inte att dessa som var dyrare var sådär jätte mycket bättre, dock är de bättre för hyn för där innehåller lite mer viktigare och bra saker, men resultatet var nästan densamma. Så jag beslöt mig till slut för att hålla mig till Isa Doras puder, men att jag fick hem en provburk med concealer från ett jätte bra märke, kommer dock inte ihåg vad den heter, åh jobbigt sånt, hehe. Iallfall, den var inte så jätte jätte dyr, 270:- för en tub? Inte så farligt faktiskt. Men först ska jag se om det är något för mig, så ja. Jag har nämligen mörka ringar under ögonen som jag vill täcka, annars är min hy fin i sig. Jag har också hört att Make Up Store ska ha en Cover stick, en concealer penna som ska vara super bra. Men har inte hittat den någonstans, skumt!
Menmen.. :) Nu blir det te och donuts iaf! muuuums.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0