Är just nu..

Är just nu hemma hos mina föräldrar och skriver, för jag har fortfarande inget internet hemma. Vet inte när vi får det igen.. Men får hoppas på att det blir snart.

Annars har jag och älskling gått på hbg - festivalen i helgen, var sådär kul. Köpte iaf tre tröjor, en till mig, en till Billy och en till min pappa. ;) .. Hittade inget till mamma =/ jätte svårt ibland att hitta något.

Vi har lämnat Billys syster och hennes pojkvän för de skulle ta tåget hem till Stockholm. Och nu har de även fått tillbaka sina katter, ÄNTLIGEN! Nu har vi bara Lazee och Manni igen :) Och man ser att de trivs bra med bara mig och Billy igen. Men nu ska det städas och dammtorkas i hela lägenheten efter hans systers hårbollar, haha..

Vet inte när nästa uppdatering blir, men får hoppas på att det blir snart.

KRAM ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0