Åskar, åskar och åskar..

Iförgår åskade och blixtade hela kvällen och det brakade loss något otroligt här vi bor, så jag blev faktiskt så rädd att jag och älskling stack hem till mina föräldrar. Haha! Klockan var lite över 12 på natten, men jag visste dem var vakna för vi hade ringt dem en stund innan, och dem sitter alltid vakna och räknar hur långt borta ovädret är. Dem gör alltid såna grejer, haha! Så vi stack dit där och pratade en massa i mörkret, vi hade bara ett stearin ljus tänt. Men det var jätte mysigt, och när ovädret blev bättre där stack jag och älskling hem, vi gick in i sovrummet för vi skulle lägga oss, och då brakar det på igen. Men vi brydde oss inte sen så vi somnade.

Och nu jäklar ska det braka igen! Jag har alltid tyckt om åska, tycker det är mysigt. Men när det väl känns som om huset ska resa sig och blixtarna kommer hela tiden, DÅ är det rätt så obehagligt!

Har ni också åska hemma hos er?



Kommentarer
a m a n d a [ Foto, Träning & Fantasi ]

Tråkigt med åska! :(

Vi har strålande sol! :)

2010-08-14 @ 18:04:16
URL: http://blackeys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0