Back to school again.

Då har man precis varit på inskrivning, det gick bra! Fick även lite hem uppgifter att göra tills vi börjar nästa vecka. Ska gå två hela veckor nu i början, sen så får vi praktik tre gånger i veckan. Så då är vi i skolan bara 2 dagar i veckan. Och ja, fick en massa information och så..

Det känns ju väldigt bra, men samtidigt är jag så otroligt trött på morgorna, är absolut ingen morgonmänniska. Så man kände nu när man satt där "jag vill heeeeeeeeeem" haha.. Men ja, det ska nog fixa sig!

Det negativa är väl att man ska köpa några böcker som man måste ha med sig redan nästa vecka då vi börjar.. Rätt så kort tid att både hitta och beställa hem tycker jag. Sen är inte dessa böcker så billiga heller kan jag tro.
Förstår inte riktigt hur vissa tänker, många utav oss har haft sommarlov utan jobb, så vilka pengar har vi då? Nu säger jag inte att jag inte har pengar för det har jag, men tycker det kan vara orättvist åt många. Det är ju endå några hundralappar, ja då får man väl låna.. Men det är inte så kul det heller.

Menmen, sånt är det. Så nu ska jag leta efter böcker.. "Wihoo".... ;)



Kommentarer
Kanja

Jag börjar plugga idag minsann!! NTI-skolan (Komvux på distans - jag ska plugga företagsekonomi). Jag har inte heller haft något sommarjobb och CSN krabbar, men jag har beställt hem de första böckerna jag ska ha (jag läser en kurs åt gången), och beställer resten senare..

Så idag och tre veckor framöver läser jag Småföretagande A. =)

2010-08-02 @ 11:37:55
URL: http://kanja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0