Det blev..

Det blev visst en bloggfri dag igår, men det var för att jag hade en massa att göra. På morgonen skulle jag till min doktor, och sen så slutade älskling från jobb en stund efter det, och då tvättade vi bilen och små fixade den. Så vi blev inte klara där förräns halv 6 kanske, och då stack vi hem till Billys mamma och lillebror för att bara säga hej och så. Sen så stod vi där och flabbade till klockan var 7. Efter det åkte vi hem, jag fixade mig litegrann och åkte sen direkt till mina föräldrar för att vi alla skulle åka samtidigt in till stan, även min ena storebror skulle med. Så vi åkte 3 bilar in till stan vid en halv 8 typ. Kom fram, kollade lite, och sen började jag gäspa som fan och älskling var jätte hungrig så vi sa att vi kunde åka in till stan idag igen lite tidigare, så vi bestämde oss för att göra så.
Och när vi väl kom hem kollade vi lite tv sen rakt in i sovrummet. Somnade nästan direkt! Haha :)

Och nu är dag lördag, och jag vaknade för lite mer än en halvtimme sedan. Fast älskling har inte stigit upp än, den stackaren låter jag sova ut. :) .. Och nu ska jag bara ta det lugnt tills älklsing gått upp, för då ska vi äta frukost och ja, slappa? Tills senare i eftermiddag då vi drar ut igen.

Vad ska ni göra idag? =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0