Det gick hyffsat.

Gjorde som sagt provet kl 4, och det gick hyffsat bra! :) Och för er som inte vet så har jag gått en kurs över sommaren där jag ska plugga upp två ämnen från Gymnasiet, Svenska B och Historia A. Och anledningen till att jag inte hade så jätte bra betyg i dem var för att jag var rätt så skoltrött så jag ansträngde mig inte. Men tänkte sen efter att jag vill ha bra betyg om jag ska söka in på högskola eller något i framtiden. Så nu idag gjorde jag mitt första prov i Historian, har 3 kvar. Svenskan är klar och fick betyg i det idag! Så det är bra nyheter! :)

Just nu sitter jag här och lyssnar på Dead By April medans regnet öser ner utanför! =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0