Friday!

Då var det fredag! Har inte hunnit skriva innan för jag och älskling har städat hela lägenheten och nu precis har jag duschat. Idag händer det inte så mycket faktiskt (som vanligt) haha! Ska äta god middag med baby och kolla film. Imorgon kommer eventuellt mina föräldrar hit på middag. Sen får vi se vad vi gör på kvällen. Det kanske även blir ändrade planer ikväll, om någon rolig typ försöker få med oss ut så blir det kanske svårt att säga nej, hehe. =) .. Men än så länge har ingen hört av sig. Men det kanske ändras!

Skickade precis iväg älskling till affären för att köpa äpple och en vanilj visp! Ska nämligen göra en god efterätt idag, ÄPPELPAJ! muums! Kommer nog inte kunna röra mig sen ikväll.

Vad ska ni göra idag? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0