Glömt att visa.

Jag har helt och hållet glömt bort att visa er min Twilight Fan Event tavla!
När jag var i Stockholm och såg Kristen Stewart och Taylor Lautner på Fan Eventet, så tog jag en hel del bilder. Och fick även autografer utav dem :) .. Så direkt när jag kom hem så framkallade jag alla bilder och stack sen till IKEA för att skaffa mig en ram. Så en kväll för ett tag sedan satt jag och pysslade med det, och såhär blev resultatet!


Lite bilder från Fan Eventet på HOVET i Stockholm.
Och även en stor bild på mig och Kristen Stewart =)
Jag lade också in en bild på Robert Pattinson, samt en bild
på alla tre från en tidning. Men de andra bilderna är mina egna! ♥



Kommentarer
nicole

Va coolt :D vill också



va gärna med i dagens blogg

/Shoppaholly

2010-08-22 @ 17:47:03
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
annsoh

awesome! :D ska göra lidant fast med bilderna frånikväll :D

2011-10-28 @ 21:14:34
URL: http://annsoh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0