Glömt.

Ops, har glömt att ladda upp en tavla som mina föräldrar köpte till mig på Hbg festivalen. Dem blev så paff att se den exakta tiger ungen jag har tatuerat in på ryggen på en tavla, så de var tvugna att köpa den. Och det är faktiskt den tiger ungen. När jag var hos tatueraren och valde denna bild, så hade han troligtvis hittat den på google. Och sen har väl någon tyckt att den var så fin att de gjorde en tavla till den också.

Tavlan är jätte fin och vissa detaljer på bilden är fullt med sån skimrande glitter.
Så nu har jag den på ryggen och på väggen. :) haha!

Och jag gjorde om den hos tatueraren också, eller ja rättare sagt. Jag ville att den skulle smälta in i min hudfärg, så han gjorde lite trix hit och dit, och jag blev jätte nöjd. Älskar tigrar! (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0