Gummistövlar.

Att bära gummistövlar en dag som denna, dvs regnig och tråkig. Då är gummistövlar PERFEKT! Och det är jätte många som går runt med dem och allt, men jag tror också att många inte vågar bära dem, för de kanske är osäkra? och jag kan medge att jag är en av dem osäkra. Det brukar vara så, så fort man ser något fint på någon annan, så är det aldrig lika fint på sig själv. Eller? Men självklart har det hänt att jag passar i saker som jag sett andra gör också.
Men nu ska jag sluta larva mig och faktiskt köpa ett par gummistövlar, och jag hittade ett par på Stadiums hemsida och jag föll pladask för denna korta TREtorn modellen. 299:- också bara! Självklart vill jag ha den rosa :)


Men vad tycker du? Är stövlar fult eller snyggt?
Dvs hiss eller diss?



Kommentarer
Hillevi :3 FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

Hiss!

I varje fall om man har snygga gummistövlar. x3

Mina är asfina, svarta och höga med snörning där bak. <3



Ps. Ställ gärna en fråga i min frågestund på bloggen!

2010-08-08 @ 20:25:02
URL: http://littlemissfluffy.blogg.se/
Johanna [foto]

Hihi, jag tycker hiss ;)



Ska vi göra ett bloglovin byte ? :D

2010-08-08 @ 21:32:05
URL: http://johannafyra.blogg.se/
Mia

Hiss! Jag har ett par svarta som jag viker ner skaften på. Coolt.

2010-08-09 @ 17:04:54
jimmy

jag tycker det är ur läkert att tjejer har gummistövlar på sig kram

2010-08-09 @ 17:55:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0