Hellu!

Ojoj, rekord idag på besökare! :) SÅÅ glad jag blir!!

Jag hoppas ni tycker om min blogg och fortsätter kika in! :)

Kom hem från mina föräldrar för någon timme sedan, hade jätte trevligt. Vi åt hel kyckling, potatis, sås, grönsaker och svartvinbärsgele, mumsfilibabba.. Hoppas ni inte blev hungriga nu! Jag tömde nästan hela potatis kastrullen sen när alla hade tagit upp och inte ville ha mer, jag älskar ju potatis som sagt! Nu när man bor hemifrån med sin pojkvän blir det tyvärr inga såna stora middagar, eller ens potatis faktiskt. Vi har blivit så lata på sistonde, så alla middagar ska gå snabbt snabbt. Vi får skärpa oss på den delen, nu när det blir höst och vinter kanske man tar tag i det ordentligt, och sen är det bra att laga stora middagar för då blir lägenheten varmare, smart va? :)

Sitter iaf och bara tar det lugnt nu. Är rätt så trött men vill inte gå och lägga mig riktigt än även om jag ska vara på utbildningen imorgon kl halv 9. Och eftersom älskling är ledig till onsdag, så vill man passa på att ha lite tid med honom också. ♥

Jag hoppas ni alla har haft en bra kväll! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0