Home.

Kom hem från skolan nu för ett tag sedan, idag har vi bara suttit vid datan och läst in en massa viktiga saker när man jobbar i butik. Sen efter det blev det ett slut test, efter en bra stund klarade jag det, äntligen! haha.. Så nu fick jag med mig ett intygs papper, där det stod vad jag lärt mig osv. Man blir faktiskt lite stolt. :)

Nu sitter jag mest bara och slappar, kan behövas! Speciellt när man cyklar fram och tillbaka varje morgon, och även varje rast. Då jag bor 3min från skolan med cykel, så blir det att man cyklar hem på rasten. Men det är bara bra, då kanske jag äntligen kommer igång med träningen igen, hehe.

Nej, nu ska jag dammsuga lägenheten. Jag och älskling hade en överenskommelse, han tog disken om jag dammsugade, - javisst sa jag.. Och så sitter jag här.. Fy vad taskig jag är! Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0