Manni.

Idag har jag och älskling varit iväg med vår ena hankatt Manni, han skulle till veterinären för att kastreras. Så vi lämnade av honom där vid en halv 9 imorse och hämtade honom nu kl 2 i eftermiddags, när han kom hem var han så yr att han gick rakt in i väggarna, haha. Men det är för att dem fortfarande är "drogade" För några månader sen var vår andre hankatt Lazee där och kastrerades, och det gick bra. Så nu vet han hur det känns för Manni. Och dem tar alltid hand om varandra, så det känns bra.

Annars har det inte hänt så mycket idag, faktiskt. Mer än att jag trodde jag skulle svimma när jag ställde mig på vågen innan idag! Jag har varit jätte slarvig med maten och inte känt någon speciell hungerskänsla. Så jag har gått ner flera kilo, inte alls bra! Så nu måste jag ta mig i kragen och börja äta som en häst igen. Man mår ju inte ens bra genom att äta så lite som jag har gjort, och jag har inte själv tänkt på det. Även om älskling säger till mig att äta så säger jag att jag ska, men det går liksom inte ner mycket. Men ush, nej! Måste börja kränga, jag älskar ju mat! :D



Kommentarer
nicole

ser gott ut :)



/Shoppaholly

2010-08-30 @ 18:37:15
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0