Minus.

Jag sminkade mig för lite mer än en timme sedan, och jag använde då Maybelline Dream Satin Liquid. Och den har fortfarande inte torkat!!!! Helt galet! Vissa ställen, typ tinningen, pannan och hakan är helt fuktiga.



+ för resultatet, att den sitter bra och ger bra resultat.

- för att den aldrig torkar helt, iaf inte på mig.

Jag rekommenderar den inte tyvärr, men som sagt. Det är från person till person.

Dock har jag alltid tyckt om Loreal true match, man ska nog ha en favorit och hålla sig till den.
Att byta hela tiden kan fördärva din hy mer också.



Jag har bytat för att varje gång jag frågar någon i en smink butik så säger dem "denna är bäst" och sen nästa gång är den sämst och en annan är den bästa. osv.. Och det är klart att man bytar då?

Vet ni någon annan foundation som också torkar fort som true match? För jag har provat många foundations men de är så klibbiga. Och om man hittar en bra foundation så slutar dem att tillverka den. Jag hade en favorit hos Maybelline innan men den slutade tillverkas. :(



Kommentarer
Mayra

Synd ;/ Jag anvnder maybellen hela tiden men ture match är ju också bra ju :D

2010-08-15 @ 15:14:26
URL: http://bebitas.blogg.se/
ines

jag använder också true match på vinntern o true match puder över också så det blir matt o fint, hatar när man blir glansig! Men nu är det bara solpuder som gäller under sommaren o lite conceler! :D

2010-08-17 @ 23:46:04
URL: http://kiinez.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0