Motorcykel.

Jag och älskling har varit och hållt på med vår bil i min pappas garage (som vanligt) och när vi väl kom dit såg vi min pappa sitta på sin motorcykel, när vi gick fram till honom sa han.

- Vågar du inte åka med mig? kom igen nu! Du har aldrig gjort det. Ta skinnjackan och hjälmen där inne! (han har länge velat att jag ska åka med han, och när jag åkte lite med min storebror på gården häromdagen blev pappa lite besviken, hehe)

Jag bara - njaa, jag vet inte. Men .... okejdå!

Jag var så nervös så det kändes som om man gick första dagen i första klass. Eller något! haha..

Men jag hoppade på, och medans älskling och mamma log brett mot mig så åkte iväg! Och det var faktiskt jätte kul, varje gång han drog på så kändes det som om jag skulle glida av haha! :)


Pappa med sin motorcykel. (någon månad gammal bild)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0