Oi.

Har hållt på hela dagen så järnan är på fullvarv medans benen värker. Slutade som sagt klockan 12 idag på utbildningen, se direkt när jag kom hem ville älskling sticka iväg för att fixa lite saker med bilen. Så jag drog på mig ett par jogging byxor och en t-shirt. Och sen dess har vi varit överallt och ingenstans för att fixa bilen så den blir som vi vill ha den tills nu på fredag. Då det är crusing och vallåkra och jag vet inte allt. Haha.

Jag har burit, slipat, torkat i några timmar nu och är helt slut. Och eftersom vi är hemma hos mina föräldrar i deras garage, gick jag in nu till mamma och frågade snällt om hon ville göra en lätt middag till mig och älskling. Och som världens bästa mamma, svarar hon - ja! =)

Så nu är ett problem löst - middag! CHECK!

Nej, nu måste jag gå ut och fortsätta så inte älskling känner sig övergiven!
Later! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0