Pommes & shoppa.

Då blir det Sibylla mat idag, jag beställde en mellan pommes med lite kebab kött och mycket grönsallad, och en vitlössås till det, mumsfilibabba! :) .. Blir väl att man kollar någon film till maten, senare ikväll blir det ännu mer mys med älskling. Vi ska bara ta det lugnt idag för vi är helt slut efter att ha hållt på med bilen.

Jag hade velat sticka ut och shoppa också snart en dag, det var ett tag sedan! Inte likt mig alls, haha. Förut gick jag runt i klädesbutiker nästan varje dag, men det har blivit såhär för att det inte finns någon tid. Och när man väl har tid då har man ingen lust för då är man helt seg. Men jag börjar även tröttna på Väla, efter att ha gått där i flera år och shoppat, så vill jag prova på andra ställen också. Eller varför inte sticka till Malmö city? hehe. Även i Helsingborg har de många ställen faktiskt. Men det är skönt att shoppa ute på stan istället för att gå i en jätte stor lokal ibland. Så vi får se, det kanske blir av nu i veckan? :D .. Eller rättare sagt, det MÅSTE bli av nu i veckan!



Kommentarer
Emma

Tack tack:D

2010-08-07 @ 21:04:13
URL: http://hidling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0