Prov.

Sitter just nu och pluggar lite Historia, jag ska nämligen till skolan och göra ett prov kl 4. Och eftersom jag har haft fullt upp i helgen så har jag inte kunnat plugga, så jag satte igång att plugga Historia för någon timme sedan.
Hoppas att det går bra iaf! (:

Vet inte riktigt vad som händer senare idag, tror faktiskt inte att det blir något speciellt. Har ingen lust heller direkt, ush ibland hatar jag såna här dagar då man inte orkar gå utanför dörren ens. Jag var lika seg igår också, bara var inne och kollade film eller så satt jag vid datan. Visst det är ju skönt att ha slappedagar också, men det kan lätt bli drygt. Men imorgon är det skola igen, och lika så på onsdag, torsdag & fredag. Vad jag vet iaf, det kan alltid bli ändringar. För det har blivit rätt mycket slappt dem veckorna som har gått, slutar tidigt, lediga och nu imorse ringde dem från skolan och sa att danskan är inställd idag, men eftersom jag är i grupp B så har jag danska imorgon, men den är också inställd. Så ja, rätt så slappt! Men det kan vara dåligt också! Jag har absolut inget emot att ha ett sånt här slappt schema. Men vi börjar ju snart praktisera och då blir det långt ifrån slappt.

Har ännu inte fått reda på vart jag ska praktisera, eftersom det är min lärare som har hand om det så är det inte jag själv som sköter det. Utan hon säger till när hon har hittat en plats.

Hoppas bara på att det blir ett bra och roligt ställe! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0