Söndagsmiddag.

Idag blir det söndagsmiddag hemma hos mina föräldrar. Dem är de två bästa kockarna, haha! Jag önskar jag kunde göra lika bra mat som dem gör och att ha tålamod att orka lära sig allt också.

Jag tycker att 30min framför spisen är nog för mig! haha.. Eller ja, kanske lite längre ibland. Men sen är det de också, jag tycker det är roligare att göra mat borta än hemma. Konstigt va? Och jag tycker det är kul att göra middag och lära mig, men här hemma är det inte kul. Jag tror det är mycket för att vi har två katter som älskar att hoppa upp på diskbänken, och sånt förstör för mig =/ .. Hygien är viktigt för mig, väldigt viktigt! Och jag har fått det hemifrån.

Men ja, en dag flyttar jag och älskling till något större. Och då kan katterna vara ute mer också.


Har ni djur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0