Svar på frågor.

Här är några utav frågorna jag fick.

Har du något favorit djur, isf vilket? -Mitt favorit djur är katt, men även hund.

Hur kom det säg att du började blogga? -En tjejkompis till mig gjorde det, sen så började jag med. Tycker det är skönt att skriva av sig lite. :)

Vilken är din favoritfärg? -Oj, svår fråga.. Jag tycker om så många =/ .. Korall, beige, brunt.. Ja, många! haha.

Har du några syskon? -Jag har tre stycken äldre syskon, en storasyster och två storabrödrar.

Vilken är din naturliga hårfärg? -Det är mörkblond, hade mörkt upptill och ljust nertill, haha.


(gammal bild, men typ såhär ser min naturliga hårfärg ut, fast lite mörkare upptill)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0