Ta det lugnt.



Sitter i min svala sköna pyjamas, eller ja, svala och svala, den är rätt varm nu. :) Dock hänger byxorna på tork efter tvätten tror jag. Nu ska iaf jag och älskling ta det lugnt resten av kvällen sen så ska vi lägga oss. Är helt slut! Jag ville ju bara gå och lägga mig efter uppropet i morse, men jag gjorde inte det. Men jag kan säga som så att sängen är väldigt lockande, för snart ska vi sätta på nya påslakan och allt det andra, så det blir fräsht och luktar gott. Då sover man extra bra :)

Jag och älskling var hemma hos hans mamma nu ikväll, var där i nästan två timmar men kul hade vi! Hehe.. Vi tog även över bilderna på vår egna kamera så det var jätte spännande att se dem. Och jag blev faktiskt väldigt nöjd med många utav dem. Och inte bara det, det var första gången för älskling att ta bilder med systemkamera, han var jätte duktig! Men jag tänkte ladda upp bilderna imorgon för jag orkar inte nu. De är ju mega stora så man måste antingen minska storleken eller så kommer det ta 5min per bild att ladda upp här.

Hoppas ni alla sover gott när det är dags för er! KRAM ♥


Kommentarer
Nicole Sanzetth

Sv:

Tack detsamma fina du =) Kram

2010-08-03 @ 01:40:04
URL: http://sanzetth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0