Duschat.

Sitter här nyduschad, nyskrubbad och nyinsmörjd. Haha.. Om man nu kan säga så. Fasiken vad len hud jag fick efter att jag använde skubb handskarna, visserligen så visste jag redan om att det blir så, och jag har för övrigt väldigt len hud. Men nu blev det alltså riktigt baby len hud! Så härligt! Funderar på att skaffa mig en ny Brun Utan Sol, den jag har heter ACO Brun Utan Sol för kropp och ansikte. Den tar bara rätt lång tid för att torka, för övrigt är den riktigt bra! Ger fin brun färg, luktar inte så jätte mycket, lätt att applicera, samt att det går snabbt att få fin och brun färg. Men som sagt, den tar tid att torka. Tycker inte om det. Kan liksom inte sätta mig någonstans för då klibbar röven fast i stolen eller var man nu sitter. Och man kan verkligen inte ta på sig kläder eller ens gå och lägga sig. För det känns som om man kletar av hela BUSen.

Vet ni någon BUS som är SUPER bra! Så skriv gärna det, jag kommer bli jätte tacksam! =)


Denna har jag nu.



Kommentarer
Jennie

Hej !

vad fin blogg du har ;)

allt bra idag ?



Kolla gärna på min videoblogg, och skriv vad du tycker om dagens outfit :D



puss & kram

Jennie <3

2010-02-25 @ 13:16:04
URL: http://jennieduvet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0