En förkyld katt och en förkyld matte.

Den svarta kattungen har blivit lite förkyld, eller ja. Den nyser ofta och grovlar lite när den andas. Tycker
så synd om henne, min lilla sötnos! Själv är jag också lite förkyld, önskar dock att jag kunde vara den enda
som var förkyld, så kattungen slapp det. Hatar när djur mår dåligt, blir så ledsen då.
Min mamma och pappa ligger också hemma och är sjuka, stackarna! Hoppas verkligen inte att min förkylning
blir värre. Och att våren kommer snart, helst imorgon tack! hehe..
Det är också varför jag inte varit så aktiv här på bloggen, har fullt upp med kattungarna, eftersom
de blir hämtade och så nu, har bara tre kattungar kvar nu. Jag och älskling har även bestämt oss
att behålla den svarta kattungen, då min bror kunde tyvärr inte ta emot den som det tidigare var bestämt.
Så nu är det bara 2kattungar som ska bli hämtade. Och eftersom vi behandlade alla mot ögoninflammation
eftersom den ena fick det, så ska man ju behandla alla samtidigt. Så får dem inte bli hämtade
innan torsdag, för då är behandlingen klar. Det är lite tomt här hemma nu eftersom det bara är 5katter
nu. Innan var det 8. Kan säga att det verkligen känns att det har blivit mindre, för det är mycket lugnare
nu, samt vi har blivit en liten gullig familj. Kattungarna sover hos oss i sängen tillsammans med
deras pappa. Så vi har kommit varandra väldigt nära, och vi saknar såklart de andra kattungarna.
Och jag hoppas verkligen med hela mitt hjärta att de har det bra i sin nya familj.



Längst upp ligger mamma Mischa
Och de tre andra är såklart kattungarna, jätte sött! Hehe..
Dock så lade inte pappa Lazee uppe på sängen utan han höll sig nere på mattan.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0