Film.

Snart är jag ensam hemma, för Billy ska iväg och göra klart en sak inne i Hyllinge.
Så han kommer väl tillbaka efter en timme eller två. Under tiden ska jag nog se på
Catch and Release filmen, älskar den! Så underbar mysig och fin. Det är faktiskt rätt
skönt att vara hemma själv ibland, just för att man behöver det. När man alltid är
med varandra så kan man ibland kännas sig lite kvävd, så då är det skönt att
vara lite själv så man kan andas ut. hehe.. Så jag tar med mig filten, dricka men
tyvärr inget godis för det har vi inte, och jag kan heller inte ta med mig datan då
jag inte har en bärbar än. Vill så gärna ha en!! Så vi hörs lite senare bloggen!

PUSS ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0