FREDAG!

Woho, fredag idag. Jag har varit hos mina föräldrar hela dagen och hälsat på.
Min syster och hennes son kom ner och hälsade på, min systers vän Ida körde eftersom
min syster inte har körkort, hehe. På tal om körkort, jag måste börja på mitt snart, jag säger hela
tiden att nu ska jag börja, nu ska jag börja. Men tror ni det händer? nej.
Skärpning! Förresten jag fick mina efterlängtade kindermaxi igår, haha! Gott som tusan var det.
Ligger några stycken framför mig nu som jag ska kränga i mig till filmen jag och älskling ska se strax.
Det är den där skräckfilmen, Paranormal Activity, tror det stavas så. Vissa säger den är kass, vissa säger
den är riktigt läskig. Så får se vem jag håller med. Har ni sett den?





Kommentarer
Matilda

Om du blir lätt rädd för skräckisar i normala fall så är denna läskig för dig...Denna är riktigt läskig faktiskt och jag brukar bara skratta åt skräck annars...Men denna är byggd på verkligehet så det gör den ännu läskigare när man vet att allt är sant som sker i filmen...



Mycket nöje med filmen :D

2010-02-19 @ 18:28:01
URL: http://matuuulda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0