Godmorgon!

Jag vaknade förvånansvärt tidigt idag, låg och vred mig ett bra tag sen så försökte jag få liv
i älskling och tänkte fråga honom vad klockan var, så snäll som han är gick han upp och kollade vad klockan
var, då sa han snart tio. Jag suckade bara och ville egentligen sova mer men kunde inte somna om. Älskling hade såklart redan somnat om innan jag hann tänka klart. Så jag låg kvar i sängen och bara myste med min kattunge, hihi. Vet inte om jag nämnt det, men vi ska behålla en kattunge (; En som vi har fäst oss vid jätte mycket.

Lördag idag, och vad jag vet så händer inget speciellt idag? Får se sen med älskling när han kommer hem.

Vad ska ni själva göra en lördag som denna?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0