Gomorrn!

Haha, nejdå jag har inte precis vaknat. Men för lite mer än en timme sedan övergav jag och älskling sängen och började duka fram frukost. Och nu så sitter jag här och gör absolut ingenting. Eller ja, någonting gör jag, så som kollar runder lite överallt och kikar in på Facebook, men jag gör inget speciellt. Men snart så ska jag klä på mig och sminka mig, för jag och älskling ska iväg och handla. Senare ikväll ska vi till mina föräldrar och ha en myskväll. Tror det blir att man spelar något spel, äter något gott och kollar på en film. Mysigt iaf :) Det var ett tag sedan vi hittade på något med dem faktiskt. Så ja, får se vad som händer imorgon. Om man drar ut eller vad man gör.
Hoppas ni alla får en bra fredags kväll iaf! Så hörs vi lite senare! =) ♥


Min lilla älskling ska alltid ligga hos oss när vi sitter vid datan! ♥

Min älskling ♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0