Kalas

Hade totalt glömt bort min brors kalas idag, men som tur var hade älskling inte gjort det. Så jag stressade som fasiken med både smink och kläder, det blev väldigt bra även om jag fick stressa faktiskt, haha.. Så vi fick åka snabbt in till Familia och försöka hitta någon present, vi gick runt i en halvtimme och letade, men till slut gick vi in till Kicks och så köpte jag en sån neccesär och adidas shampoo och  en adidas deodrant som jag bad hon i kassan packa ner i neccesären och sen packa in. Och till slut hade vi en jätte fin present! =) Sen raka vägen hem till min bror. Där vi satt och åt tårta, kakor och så. Jätte trevligt sällskap och fick träffa några jag inte träffat på ett bra tag, så det var kul! Slänger iaf in dagens outfit här mitt i allt! Haha..


Lång topp med kedjor - Lindex
Leggins - Gina tricot
Lång cardigan - h&m

Hade hästsvans idag, samt ett hårband. Inte så ofta jag använder mitt hårband, fast att det är så snyggt!
Bar även mitt Caroline halsband som jag fick av älskling i julklapp =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0