Let there be light!

Jag har precis gått och tänt värmeljus i hela lägenheten, dels för att det är lite små kallt
men också för att få en mysig och varm känsla. Jag ska strax ställa mig i köket och göra
landgångar ikväll, ja det stämmer. Ikväll igen, hehe.. Vi åt det inte i fredags som vi hade tänkt
oss först. Utan jag gjorde dem till igår kväll istället. Dock fanns det inga filmer alls på tv. Så vi
fick ta en DVD från CD hyllan.. Så sjukt endå, dem sänder Singing Bee i repris tusen gånger och
så på en lördag kväll? Hur sjukt är det inte? Det kanske fanns någon enstaka film, men ingen sån
direkt Romantisk komedi som passar in till denna helgen. Argh, blir så arg bara på sånt.
Jag bjuder iaf på några nytagna bilder.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0