Melodifestivalen.

Jag är verkligen inte den typen som kollar på melodifestivalen, men eftersom alla kanaler har blivit riktigt kassa på att visa filmer en lördag kväll, så tänkte jag att hellre kollar på melodifestivalen än att bara stå och glo. Så jag och älskling satt oss i soffan tsm med godis och läsk. Och jag måste säga att alla var kassa, den som var mest kass var Alcazar, de är super dåliga! Tycker inte att han Andreas kan sjunga! Hörde inte ett ljud av vad han sjöng, helt ärligt!Elin Lanto - Doctor, nja.. Jag vet inte, tyckte den var lite ok. Inte mer.. Och den där Jeba eller Jezba, åh kommer inte ihåg vad låten heter, alltså.. Hur kan han ens vara med i programmet? Vad sjöng han? Någon som vet? Tycker det är sjukt! Rätt svårt att rösta på en låt om man inte vet vad dem sjunger om. Jag tyckte dessutom den var super kass! Hans danssteg gjorde inte saken bättre heller. Jag var på väg att ge upp hoppet helt och hållt på melodifestivalen, och fortsätta dissa det programmet som jag gjort i alla mina år. Då dök Darin upp med sin låt Your out of my life. Jag tycker han har en sån fin röst, väldigt udda och fin röst! Har alltid smällt när han sjunger, enda sen han var med i Idol. Även när jag träffade han i verkligheten och fick hans autograf, så smällte jag. Han har inte varit mitt största FAN eller något,  men tyckt att han är jätte duktig. Det jag vill komma fram till är att låten han sjöng på melodifestivalen var super och räddade hela programmet, enligt mig då, haha! Hoppas verkligen han går vidare, han får gärna vinna hela skiten också. Han borde även ha vunnit Idol istället för den där tönten Daniel.
 Eller vad han hette.
Jag bjuder på en Darin bild =)



Kommentarer
Lona

darin var bäst ..

2010-02-21 @ 10:16:10
URL: http://lonatrogen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0