Mysigt.

Det blev att jag och älskling gick ut och tog en promenad efter 4. Vi gick en bra bit också så
det kändes bra, det blev nog en 4-5km. När vi var påväg hemåt började jag känna att låren
började klias och var helt frusna, och jag hade rätt. När jag kom hem och tog av mig byxorna var jag
helt röd på låren, och det kliades otroligt mycket. Stod och kliade mig hur länge som helst, sen smörjde jag
in mig med Idomin salva, trodde det skulle hjälpa men det gjorde det inte. Typ efter 20min slutade det
att klias. Som tur var, annars hade jag sprungit runt och skrekit ännu mer, hehe.. Jag var så dum att
jag bara tog ett par leggins, och inte två par. Jag trodde inte att det var så kallt, men det var de.
Men det var mysigt iaf, och väldigt skönt för kroppen att röra på sig.
Jag och älskling åt middag nu för lite mer än en timme sen, så vi sitter bara här vid datan
och slappar. Ska snart se en jätte bra film, Enough heter den med Jennifer Lopez, tycker
den är super bra! Så det blir ännu en mysig film kväll idag. Börjar bli väldigt less på en hel del
nu också, speciellt vintern. Men även skolan, betyg, osv. Allt känns helt upp och ner.
Och jag har ingen lust heller att fixa det, då man är så deppig nu för tiden. Men jag måste väl
ta tummen ur röven och göra något.. Det är på tiden faktiskt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0