Seg!

Tråkigt söndag! Idag vaknade jag och älskling rätt så sent, typ vid 2. Men sen så var vi ju uppe till 3 halv 4 inatt också. Så det är ju anledningen. Jag har inte gjort något speciellt alls idag, för jag är så himla seg! Känner för absolut ingenting, eller jo. Att bara ligga i sängen och kolla på film, eller sitta här vid datan och kolla på The Oc som jag nu precis gjorde. Jag har även jätte ont i min ena hörntand, kan knappt äta något, eller klia mig på kinden, för det gör jätte ont. Så får väl ringa tandläkaren så snart som möjligt . Annars blir det väl bara värre. Denna tanden jag har ont i har blivit lagad flera gånger, de har även tagit bort nerverna i den och sånt, men det blir aldrig bättre. Har lust att skälla ut dem, för tydligen så kan de inte sitt jobb. Utan bara gör det värre för mig. Tycker det är sjukt att jag ska betala massa pengar för att de gör ett slarvigt jobb. Sjukt!
Nu ska jag iaf tvätta håret, och även smörja in ansiktet och kroppen. Köpte såna skrubb handskar igår som man använder när man dushar, de är jätte bra. Så får se om jag ställer mig i duschen istället eller om jag bara tvättar håret. Hörs snart igen! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0