Snöstorm!

Utanför vårat fönster är det värsta snöstormen! Vi kan snart inte öppna yttedörren!
Kaos, haha.. Så idag blir det mycket uppdatering i bloggen tänkte jag. Eftersom man
kan inte vara ute! Eller ens köra bil.. Det vågar vi inte. Men innan det blir värre måste
vi först sticka till affären, tänkte köpa lite tidningar att läsa, undrar om den nya Frida tidningen
är ute. Får se när jag kommer dit. Sen ska jag hålla mig inne resten av dagen! Tills jag kommer hem
igen så visar jag gärna lite bilder på hur det ser ut hos oss just nu.


Utanför vår dörr, det är ännu värre bakom dörren! Det går liksom upp som ett berg.
Jag fick verkligen trycka upp dörren! Sjukt!


Snow!


Snowflakes.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0