Tävling!

Jag är även med i Fokis tävling om en bärbar data med mobilt bredband!
Jag vill verkligen vinna datan så jag går med i denna tävlingen också!

Jag har samma motivering som tidigare, och det är det här.

Varför jag ska vinna?; Jag har alltid velat ha en bärbar data, då jag bloggar och gör mina arbeten
på datan, men tycker det är jobbigt med en stationär. Då man inte kan ha med den i sängen eller
sitta i soffan och göra sina arbete. Kan tyvärr inte köpa en själv då jag studerar och får pengar som
går till mat, räkningar och så. Det hade varit en stor lättnad för mig att ha en bärbar och jag hade
blivit helt överlycklig om jag vann. Har aldrig vunnit något innan fast jag har försökt slutar det endå med
att jag inte vinner. Jag hade gett upp hoppet helt, men när jag såg detta så vill jag vara med, för jag vill
jätte gärna ha en bärbar data. Har önskat mig en sån hur länge som helst!

HOPPAS HOPPAS HOPPAS! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0