Tävling!

Jag är med och tävlar om en bärbar data med mobilt bredband hos Kenza.

Varför jag ska vinna?; Jag har alltid velat ha en bärbar data, då jag bloggar och gör mina arbeten
på datan, men tycker det är jobbigt med en stationär. Då man inte kan ha med den i sängen eller
sitta i soffan och göra sina arbete. Kan tyvärr inte köpa en själv då jag studerar och får pengar som
går till mat, räkningar och så. Det hade varit en stor lättnad för mig att ha en bärbar och jag hade
blivit helt överlycklig om jag vann. Har aldrig vunnit något innan fast jag har försökt slutar det endå med
att jag inte vinner. Jag hade gett upp hoppet helt, men när jag såg detta så vill jag vara med, för jag vill
jätte gärna ha en bärbar data. Har önskat mig en sån hur länge som helst!

HOPPAS HOPPAS HOPPAS! ♥



Kommentarer
STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte evt vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckesmärke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

2010-02-20 @ 19:06:31
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0