Ush.

Ush, nu är jag verkligen helt slut, eller ja. Kanske inte riktigt helt slut, men väldigt nära!
Har nämligen, dammsugat hela lägenheten, dammat överallt, renbäddat sängen, hjälpt
älskling lite med tvätten, eftersom han tar hand om den delen för det mesta. Och så har
jag även sprungit runt och vattnat blommorna och plockat lite skräp som brukar samlas lite vid
databordet och i sovrummet. Jag hade även tänk göra Chili Con Carne till middag idag, men frågade
älskling om han kunde börja på den, så kan jag ta över sen. För jag behövde bara sätta mig ner ett tag
eftersom jag är helt varm, och kanske för att jag ville skriva lite här! =)

Jag var faktiskt sugen på att dra ut och dansa tidigare i veckan, och trodde det skulle bli
av idag, men jag och älskling känner nog bara att ta det lugnt och kolla film eller något.
Eftersom vi var borta hela dagen idag, och spenderade den mesta tiden i bilen, och att vi
kom hem så sent. Så vi är fortfarande lite utmattade och känner bara för att slappa. Men imorgon
kanske man drar ut? Kanske drar ihop några vänner också.

Får som sagt se vad som sker! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0