Visste du..


Visste du det här om tjejer ?


- Hon älskar när du skriver "godnatt älskling" på kvällen..

- Hennes hjärta är som ett hav med hemligheter..

- När hon inte har smink på sig, säg att hon är vacker även om hon ser förjävlig ut..

- Om hon har en ny tröja säg att den är fin ..

- Hon älskar när du leker med hennes fingrar eller hår när ni myser

- När hon kollar på dina läppar så vill hon kyssa dig..

- När hon kollar på dig och ler och kollar ner i marken så tycker hon du är söt/fin..

- När hon biter sig i läppen vill hon bli kysst..

- När hon helt plötsligt skickar ett hjärta på sms / msn vill hon prata med dig

- Om hon är arg / ledsen håll bara om henne..

- När hon puttar bort dig eller slår dig gå efter henne!

- Klicka aldrig upptaget när hon ringer, du anar inte hur ont det gör

- När ni är bland folk, håll henne i handen..

- Visa att du är stolt över henne, kyss henne framför dina kompisar..

- När ni myser i sängen / soffan, vartsom, viska i hennes öra att du älskar henne..

- Ring henne minst en gång om dagen och fråga vad hon gör och hur hon mår..

Är vi verkligen så noggranna med allt sånt här? Eller vi kanske är det men vet inte om det. Jag kan hålla med om mycket här, men det är klart att man vill ha lite uppmärksamhet, uppskattning, och känns sig älskad såklart. Hittade iaf detta på någon sida, och ja.. Som sagt, tycker att det mesta passar in på hur jag vill det ska vara. Fast att vissa saker här låter nästan som ett krav, och det ska det inte vara. Det ska vara naturligt, det ska vara äkta. Och när man hittar en person som är så perfekt, och gör precis alla de småsakerna som betyder så himla mycket för en, samt att han visar för allt och alla att jag är hans och jämt säger till mig att han älskar mig. Då kan det helt enkelt inte bli bättre. ♥


Min och älsklings händer, bilden togs för snart 3år sen.
Men nu ligger den på google och många har stjält den från oss
och tagit åt sig äran för den. Tråkigt att folk gör det dock.



Kommentarer
♥ L A I L A ♥

så coolt foto =)=)

2010-02-21 @ 00:01:37
URL: http://lailaaziz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0