Wie!

Hejsanhoppsan! Just nu sitter jag och älskling och datanördar oss vilket är väldigt sällan.
Vi har precis varit hemma hos mina föräldrar för min mamma ringde hit innan 9 och frågade om vi
ville komma och visa upp våra nya tatueringar för min bror och hans flickvän Amna som var på besök var där.
Så javisst tänkte vi, det kan vi väl göra. Och självklart tyckte de att min tattoo var jätte söt, och att Billys
var cool. Han har ju gjort en taggtråd på överarmen. Den är jätte snygg, men dock inte klar än. Den kommer bli
jätte snygg när den är klar.
Innan vi drog till mina föräldrar så åt vi våra landgångar och kollade film, det var jätte mysigt. Som tur
var så ringde mamma en bra stund efter vi hade ätit, så vi slapp bli störda samt behöva stressa. Hehe..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0