En dag i ishallen!

Det var jag, Billy, mina två brödrar Andreas och Christian, pappa och Andreas flickvän Amna
som åkte till ishallen idag för att åka skridsko! Det var faktiskt väldig kul. Förutom att
där var jätte många barn som inte kunde ens hålla sig uppe och deras föräldrar var inte i närheten
och kunde hjälpa dem, så min pappa fick "rädda" en flicka som höll på att ramla.
Och en liten tjej ramlade precis framför mig, så jag flög rakt över. Ingen av oss
skadade oss som tur var. Men varför håller inte förädrarna i sina barn och
ser vad dem gör? Helt sjukt! Sen var där ju såna proffs som körde i 110, också
livsfarligt om ett barn ramlar, om dem här proffsen åker rätt in i dem te x.
Även om man är duktig så kan det endå hända olyckor! Menmen. Slut pratat om det.
Här är några dåliga bilder, men dem får duga.

Jag som står där i mitten med den vita vanten ;p Jag vinkar ner Billy, haha!

Bambi ute på hal is! haha.. Munnen blev cp!

Innan dem fixade isen med den maskingen gick det knappt att åka, som ni ser?

Billy.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0