Film&godis!

Ja, ikväll blir det film och godis med älskling och storebror.
Får se om där är någon film på tv, annars får vi leta upp någon här hemma.
Visst kan det vara tråkigt att sitta hemma och kolla film och bara slappa,
som jag för det mesta gör. Men det är faktiskt väldigt skönt. Ibland kan man bli
rastlös och så, och då hittar man såklart på något. Jag har varit sjukt sugen på
att dra ut och dansa, och trodde att jag skulle dra ut förra helgen och dansa loss
lite, men det blev inte så för att min storebror sov över hör och då blev det att
vi kollade film och pratade en massa. Och sen nu i veckan har jag inte mått så bra,
då jag har haft halsont. Äsh, jag vet inte. Vännerna hör aldrig av sig längre till mig
och älskling, fast att vi alltid umgicks förr. Sen blev man ovänner och en massa
annat tråkigt hände. Då gled vi isär ett tag, sen blev vi sams igen.. Och nu
är det väl lite spänt mellan oss, dels för att de tar för givet att jag och Billy ska
höra av oss till dem och inte dem till oss. Så sjukt! Kanske inte så jätte äkta vänner?
De var ju älsklings vänner från början, sen blev det att vi umgicks allahop.
Vissa blir ju t om avundsjuka bara för att jag och Billy verkligen tycker om
varandra, och har förlovat oss och flyttat ihop. Då tar de oss som att vi
är inte lika roliga längre och säger alltid nej bara för vi sagt nej en gång?
Tydligen är det så, jag vet inte. Nu orkar jag inte skriva mer om såna typer!

Nej, nu ska jag kolla om där kommer någon film! =)



Kommentarer
L I S A G - foto & vardag

sv; den blev sjukt snygg iaf, bra jobbat!:D

2010-01-23 @ 11:29:46
URL: http://galien.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0