För er som vill lära känna mig lite bättre =)

Namn: Eva Marie Caroline Nilsson

Kallas för: Lallo och carro

Stjärntecken: Tvilling

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: Ett hål i varje öra, och naveln

Tatueringar: 3 st, snart en 4e.

Längd: 1.70

Skostorlek: 40

Hårfärg: Mörkblond

Fräknar: Några stycken på näsan, syns sådär.

Motto: lev idag, imorgon kan det vara försent? haha

Kär? Jadå, Billy och jag har varit ihop mer än 3år, och fler ska det bli. =)

Önskar du att du bodde någon annanstans? Jag har alltid tyckt om Amerika, så jag har faktiskt drömt om att flytta dit.

Tycker du att du är attraktiv? Ja, för det mesta.. haha!

Dricker du? Pepsi Max

Röker du? Har gjort men alltid slutat.

Vilket schampo använder du? Head&Shoulders, men funderar på att skaffa TREsemme.

Vilken parfym använder du? Deodorant

Vad är du rädd för? Spindlar och paniken

Gillar du att tvätta? Haha, jag tycker om att få mina kläder rena.

Gillar du berg- och dalbanor? Ja, dem är roliga. Men eftersom jag är höjdrädd så klarar jag inte alltid att åka dem.

Senaste…

Filmen du hyrde? Yes Man, men det var länge sen nu. Så hyr väääldigt sällan.

Filmen du köpte? Hm, tror det var den nya Harry Potter filmen.

Låten du hörde: Roxette - The Look

Låten du laddade ner? Laddar inte ner låtar, har Spotify.

Personen du ringde? Mamma.

Personen som ringde dig? Marie

TV-program du såg? 2 and a half men tror jag.

Person du tänkte på? Ingen?

Favorit…

Låt: Har så många favoritlåtar

Sak att göra: Shoppa, läsa om kändisar, blogga och umgås med baby såklart.

Sport: Fotboll, basket och innebandy. Men spelar knappt det längre, någon gång på sommarna.

Dryck: Tee.

Kläder: Leggins och tunika, eller tajta jeans och en snygg topp eller skjorta.

Film: Har alldeles för många favoritfilmer.

Bil: Audi RS8

Serie: The Oc och Top Model

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja.

Gråtit över en flicka? Haha, nej det tror jag inte.

Ljugit för någon? Har vi väl alla gjort?

Varit i slagsmål? Ja.

Blivit arresterad? Aldrig.

Träffat någon från internet IRL? Ja, flera gånger.

Antal…

Gånger du varit kär? Jag har tyckt om många jätte mycket. Men varit riktigt kär i är nog Billy.

Gånger ditt hjärta brustit? En gång

Hjärtan brustet på grund av dig? Det vet jag inte. Fråga dem.

Tjejer du kysst? 2-3 st. Haha! Dock som skoj!!

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? En. Har flyttat as mycket så det är df.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen! =(

Senaste…

Boken du läste? Ush, hatar att läsa böcker. Läser hellre kändis tidningar.

Personen du fick e-mail av? Ingen vettig iaf!

Personen du fick brev av? Haha, räknar julkorten från släkt och vänner?

Personen du fick sms av? Kim.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton.

Saken du köpte? Mat och godis.

Vad har du gjort idag? Varit hos mina föräldrar och handlat.

Brukar du svära mycket? Ja.

När stiger du upp på morgonen? Olika.

Vad har du på dig? Mjukisbyxor och en vit långarmad tröja. Samt underkläder och strumpor.

Vad ska du göra ikväll? Eftersom det är morgon nu (05;45), och jag har inte ens sovit än. Så vet jag inte direkt vad mina planer blir ikväll.

Vad är du allergisk mot? Lögner och skitpratare

Var har du ont? Ingenstans

Använder du hårspray? Sällan. Gjorde det daligen förr.

Kan du stå på händer? Ja.

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan!

Salt eller socker? Båda, men mest socker.

Gillar du ketchup? Ja, det måste man ha till rätt många maträtter.

Är du glad nu? på gränsen till övertrött och seg. Annars ja.

Var du glad igår? Ja, det var jag väl.

Vad dansar du till? Alla låtar med en rytm?

Stockholm är… ? En stad jag aldrig besökt.

Göteborg är… ? En stad jag har besökt flera gånger pga Liseberg.

Kan du sjunga? Ja.

Spaghetti eller makaroner? Makaroner.

Land du vill besöka? Amerika!!!

Gonatt! =)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0