Hej =)

Hej alla hopa! Vaknade för någon timme sedan, då älskling hade gjort
frukost till mig. Och när man väl sätter sig här, ja då fastnar man såklart!
Men måste röra på arslet, för hela lägenheten ser ut som ett bombnedslag från
igår, så måste fortsätta fixa med allt. Hade även tänkt fota allt jag köpt och så.
Så ni kan se. Ska även prova mina kläder, orkar knappt gå in i provhytterna längre,
så jag köper dem, åker hem och provar, om dem inte är som jag trodde/passade inte
så lämnar jag tillbaka dem. Men det händer så sällan jag gör det. För jag vet vad jag vill ha
samt att jag kan tänka mig hur det kommer se ut. Och jag har rätt för det mesta. =) haha!
Mina föräldrar kommer nog också senare, så det blir en liten fika senare med dem.
Men nu måste jag röra på mig och fortsätta slita, tyck synd om mig..

Ha en bra söndag! Innan jag avslutar, gud så fort helgerna går.
Även veckorna, men det är bara bra. Ge mig vår&sommar!!




Osminkad och pyjamas! Nu ska det städas och fixas!
ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0