Hej!

Hej sötnosar, hoppas allt är bra med er. Själv mår jag bara fint. Mycket bättre
idag faktiskt, hoppas det håller i sig. Idag så jobbar älskling lite, så jag bara sitter hemma
och tar det lugnt. Får se vad som händer senare idag. Är så himla sugen på att leta upp det
där snygga linnet från Lindex, är helt kär i den! Vet inte om den finns på Väla.
Så kanske får sticka dit där och kolla senare idag.
När jag sitter här vid datan och kollar mig omkring, så får jag dåligt samvete,
här måste städas! Godis papper, post och annat grejs som inte ska vara här,
ligger på skrivbordet. Golvet behöver dammsugas, även om jag har sopat,
så vet vi alla att det bara flyger runder när man sopar. Golven behöver också
tvättas, då folk har gått in en bit i hallen, så lite märken efter skor finns nog.
Finns även en liten disk som väntar.. Ush, låter detta lockande? absolut inte.
Jag har absolut ingen lust alls! Känner inte alls för att städa, känner bara för
att krypa ner i täcket och se en bra film. Varför blir man alltid en latmask/tråkig
på vintern? Jag blir alltid sån här nere.. Så himla tråkigt.
Ge mig vår!



Här är det snygga linnet jag tjatar om! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0