Katterna..

Katterna har blivit stora nu, och snart är det dags för dem att flytta till sina nya hem.
I början av februari hämtar deras nya familjer dem.

Jag och älskling har många minnen med kattungarna, vi har tagit jätte många bilder på
dem små sötnosarna. Alla 6 kattungar ligger oss varmt om hjärtat. Och vi kommer aldrig
glömma dem! Men jag kan också vara ärlig att 6kattungar och två vuxen katter kan vara en
aning för mycket, när alla är innekatter. Så det ska bli skönt att det blir som vanligt, och då
menar jag, att det är bara dem vuxna kvar, Mischa och Lazee. Jag hoppas iaf att alla kattungarna
får den kärlek dem förtjänar, samt att dem får ett bra hem. Jag hade tänkt lägga upp några bilder
på dem sen de var små tills nu. De är underbart söta!







Pappa leker med sin ena son.

Tvättningsdags!

Älskling myser med en kattunge.



Det blev några bilder iaf, jag har tusen bilder på dem. Men orkar tyvärr
inte lägga upp fler just nu. Men visst var de söta?



Kommentarer
Anonym

guud jag blir galen,det e såå j*vla söta Katter<33<3<3<33<3<3<<3<3

Vacker och varm header fööresten;)

2010-01-30 @ 13:40:54
URL: http://vickiforever.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0